Reklama: teorija ir praktika

Profesinė literatūra - Vilnius

Kategorija Profesinė literatūra
Miestas Vilnius
Daikto būklė Puiki
Domina Pinigai
Aprašymas

Bronislovas Čereška " Reklama: teorija ir praktika"2004 m,376 pusl. tai išsamus lietuviškos reklamos vadovėlis. Nuodugnus įvairių reklamos aspektų išdėstymas : reklama ir marketingas,psichologiniai reklamos poveikio aspektai, reklamos strategija, planavimas, reguliavimas tarptautinis marketingas ir kt. Knyga skirta ne tik sudijuojantiems marketingą, verslo vadybą ir reklamą, bet ir verslo darbuotojams, kuriems šio mokslo pagrindai reikalingi praktinėje veikloje

Norėčiau mainais

35 lt

Parduočiau už

10.12 EUR (35 LTL)

Vartotojai kurie patalpinę daiktą į norų krepšį

Vartotojas eika Vartotojas Trube

Visi 2 žmonės

Panašūs daiktai